woensdag 2 november 2016

Lappenpop haken

Onlangs bracht ik met een haakvriendin voor het eerst een bezoekje aan Wolplein. Wat een prachtige winkel is dat! En zo ontzettend veel keuze in soorten garen, daar kun je niet met lege handen naar buiten lopen. Ik had m'n oog laten vallen op twee haakboeken: 'Kabels haken' van Leonie Schellingerhout en 'Gehaakte lappenpoppen' van Sascha Blase van Wagtendonk.


We besloten dat ze allebei mee naar huis moesten en ik kocht er ook nog wat bolletjes Scheepjes Stonewashed bij, zodat ik gelijk aan de slag kon met zo'n ontzettend leuke lappenpop.
De eerste die ik gelijk wilde maken was het konijn. Komende week ga ik op kraamvisite bij een collega (een andere collega dan de vorige keer), dus dat kwam mooi uit.


Maar ik heb ook het garen in huis voor de prinses. Die wordt voor m'n nichtje voor 5 december.

Uit het boek 'kabels haken' wil ik het kussen gaan maken en de accessoires voor op de badkamer. Maar dat moet nog even wachten, want er liggen nog meer projectjes die eerst afgerond moeten worden!

Liefs, Nika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten