donderdag 29 juni 2017

365days...

Even een throwback naar twee jaar geleden. Despicable Me was toen net een hit en terwijl ik voor mijn jongste zoon een minion aan het haken was, zei mijn vriendin Wendy; ooooh die wil ik ook!

Dus, bij wijze van geintje, haakte ik er ook eentje voor haar verjaardag. Ze vond 'm zo ontzettend leuk, dat ze het spontane idee kreeg om een jaar lang IEDERE dag een foto te maken van de avonturen van deze minion en deze te posten op Instagram. Superleuk idee, maar waar begin je aan?



Het begon allemaal met deze foto. Ik neem hier afscheid van Kevin en hij gaat met Wendy mee naar huis in de auto. In het begin was het nog best makkelijk en leuk om te bedenken hoe we Kevin op de foto konden krijgen. Het moest natuurlijk wel origineel zijn....
Dus, werd Kevin meegesleept naar het werk, de supermarkt, de kroeg en op vakantie! Overal waar we kwamen moest er een leuke foto met Kevin worden gemaakt.

Kevin mee naar het zwembad

Kevin bij de bushalte

Kevin in de kroeg


En dat werd natuurlijk steeds lastiger, want de lat lag hoog. Het Instagram account kreeg meer en meer volgers (het zijn er inmiddels bijna 2000!) van over de hele wereld! Mensen vonden het blijkbaar hilarisch!

Kun je je voorstellen hoe er naar ons gekeken werd als we in het openbaar met een minion-knuffel rondliepen en foto posities aan het uitproberen waren? Mensen hebben ons echt voor gek verklaard hoor (en terecht :-))

Wij hebben er in ieder geval een jaar lang veel plezier mee gehad, maar de credits zijn vooral voor Wendy die het uiteindelijk voor elkaar heeft gekregen om geen dag over te slaan en 365 dagen achter elkaar een originele foto te plaatsen met Kevin. Opgeven was geen optie, maar wat was ze blij dat het jaar om was :-)

Vind je het leuk om te zien wat Kevin in dat jaar allemaal beleefd heeft? Ga dan naar Instagram en zoek naar https://www.instagram.com/365dayswithkevin/

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Liefs, Nika


Geen opmerkingen:

Een reactie posten