maandag 23 oktober 2017

Giveaway vrijkaarten KreaDoe

Whoohoo! Binnenkort is het weer tijd voor het leukste evenement voor iedereen met een creatieve hobby! Op KreaDoe vind je alle nieuwe trends op het gebied van paper crafts, home deco, sieraden maken, taarten & cupcakes, breien en haken en nog véééél meer!

Je kunt eindeloos inspiratie opdoen bij de vele stands, meedoen aan workshops of gewoon lekker shoppen bij je favoriete (web)winkeltjes. Kortom, een walhalla voor iedereen die een creatieve hobby heeft of een nieuwe hobby zoekt....Jammer alleen dat je er niet ook wat tijd bij kan kopen hihi!


Mijn moeder maakt al jaren prachtige 3D-kaarten en vind het ook altijd een gezellig uitje om samen de beurs af te struinen op zoek naar nieuwe knipvellen of te kijken bij een van de vele workshops. We maken er daarom altijd samen een gezellig dagje uit van. Kopje koffie met wat lekkers erbij op een van de gezellige zithoekjes hoort daar natuurlijk ook bij ;-)

Dit jaar ga ik niet 'zomaar' naar KreaDoe, maar mag ik (samen met nog een aantal andere bloggers) als KreaDoe Blogger verslag uitbrengen over het event. Ik zal op vrijdag 3 november aanwezig zijn op de beurs om jullie via Facebook en Instagram live mee te laten genieten van alle leuke dingen die er te zien zijn en daarna natuurlijk uitgebreider verslag doen via mijn blog.
En misschien kom ik je daar dan nog wel tegen, want ik mag ook zomaar 3x twee vrijkaarten weggeven aan lezers van mijn blog! Is dat leuk of niet!

Lijkt het je ook leuk om naar KreaDoe te gaan en had je nog geen kaarten gekocht, laat dan in een reactie hieronder achter waarom je graag deze kaarten zou willen winnen, wie je mee wilt nemen en op welke dag je wilt gaan. Vrijdag 27 oktober ga ik de winnaars bekend maken en wie weet zie ik je dan op KreaDoe!


Veel liefs,
Nika 💜

Geen opmerkingen:

Een reactie posten