vrijdag 27 oktober 2017

Uitslag giveaway!


Nou, dames het is zover! Vandaag maak ik de winnaressen bekend van de give-away. Op de eerste plaats wil ik jullie allemaal bedanken voor het meedoen en jullie leuke reacties. Ik heb veel leuke, lieve en ontroerende berichtjes gelezen. De meeste wilden de kaartjes het liefste winnen om een vriendin, zus, moeder of dochter mee te nemen. En alhoewel ik het jullie allemaal van harte gun, heb ik me niet laten leiden door de reden die hierbij werd opgegeven en heb ik gewoon een generator gevonden op internet die random 3 namen eruit heeft gehaald. 




Van harte gefeliciteerd Ester, Bianca en Ellen!!! Willen jullie mij een mailtje sturen op nikahaakt@outlook.com dan krijg je een mailtje terug met de codes waarmee je de
kaarten kunt bestellen. 

Nogmaals allemaal bedankt voor het meedoen. Mocht je toch besluiten om te gaan, dan wens ik jullie heel veel plezier en wie weet tot vrijdag 3 november! 

Liefs, Nika 💜

Geen opmerkingen:

Een reactie posten