vrijdag 16 september 2016

Opening Sostrene Grene Nijmegen

Sinds gisteren is er een superleuke winkel bijgekomen in het centrum van Nijmegen, namelijk een Sostrene Grene (met een streepje door de o, maar ik weet niet hoe dat moet op het toetsenbord ;-))
Omdat ik gisteren moest werken, ben ik vandaag even een kijkje gaan nemen. Wat is dat een ontzettend leuke winkel! Vriendelijk personeel en héél veel leuke en handige hebbedingetjes, woonaccessoires én hobbymaterialen. Een heerlijk winkeltje om in rond te neuzen.
Leuke kussentjes en bijzettafeltjes

Mijn aankopen

Deze mooie kleurtjes katoen kon ik natuurlijk niet laten liggen, dus die gingen alvast mee naar huis. Bij binnenkomst kregen alle klanten een fijn katoenen tasje cadeau, dus die kwam gelijk van pas. Want wees gewaarschuwd; je gaat hier echt niet met lege handen naar buiten!

Liefs, Nika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten