donderdag 22 februari 2018

Huishoudbeurs 2018


Al heel wat keren bezochten mijn moeder en ik samen de huishoudbeurs. Deze beurs vindt jaarlijks plaats in de RAI in Amsterdam. Inmiddels was het alweer 3 jaar geleden dat we voor het laatst geweest waren, dus het was wel weer tijd om te gaan dit jaar. Samen kunnen we altijd urenlang heerlijk slenteren langs alle kramen door de verschillende hallen.

Het was ook niet zo vreselijk druk, waardoor je ook overal goed bij kon komen. Op veel plaatsen waren er fijne zithoekjes gemaakt, waardoor je nooit ver hoefde te lopen om ergens neer te kunnen ploffen voor een kopje koffie of iets lekkers.

Deze vrolijke DJ stond te draaien op 'the Hangout', een gezellig chillpleintje wat was ingericht met een soort luxe festivaltenten. De sfeer zat er dus gelijk goed in!






Het creatieve plein was helaas niet zo groot, daar had wel wat meer mogen staan als het aan mij lag. Er was een kraam met materialen voor handletteren,mozaïeken en je kon aan verschillende workshops meedoen, zoals zeepslingers maken, plantenhanger macrameeën, of één waarbij je de afdruk van servetten overzet op bijvoorbeeld een vogelhuisje.

De enige stand met haakgaren die ik heb gespot was van www.sieradenenzo.nl
De witte poncho vond ik vooral erg mooi!
Workshop handletteren



Het allerleukste van de huishoudbeurs vinden wij toch altijd het Food & Drinks plein. Hier kun je allemaal nieuwe producten proeven. Hapje hier, drankje daar ;-)
Kortom, het was weer een geslaagde dag! Bedankt mam!

Liefs, Nika 💜

Geen opmerkingen:

Een reactie posten