donderdag 12 juli 2018

Blog en social media

Zo, het is de hoogste tijd dat ik m'n blog weer eens ga oppakken. Het heeft me vorig jaar ontzettend veel leuke reacties, ontmoetingen en gezelligheid opgeleverd, maar vanwege een drukke en chaotische periode op m'n werk was er weinig ruimte in m'n hoofd om met haken en bloggen bezig te zijn helaas. Nu de zomervakantie is begonnen heb ik de draad (letterlijk) weer opgepakt en ben weer heerlijk aan het haken geslagen. Haken is echt ontspanning voor mij, maar door de chaos in m'n hoofd was er weinig inspiratie en kwam er letterlijk niets meer uit m'n handen.

Ik merk dat de andere social media kanalen wel redelijk eenvoudig bij te houden zijn, dus vooral op Facebook, Twitter en Instagram heb ik wel regelmatig iets gepost. Vanaf nu dus ook weer wat vaker een blogje is mijn voornemen ;-)

Voor wie het leuk vind om me ook op de andere media te volgen, hier een overzichtje van waar je me kunt vinden;

Instagram: @nikahaakt
Twitter: @mhhvermeulen
Facebook: Nika Haakt

Volgende week gaan we op vakantie en dan wil ik wel een lekker haakproject mee nemen. Ik heb al wel bedacht wát ik wil gaan maken, maar nog niet in welke kleuren. Daar ga ik vandaag eens mee aan de slag. In m'n volgende blogje kun je lezen wat het gaat worden! Tot snel,

Liefs,
Nika 💜

Geen opmerkingen:

Een reactie posten